Fredagen den 13

Yey. Fredagen den 13. Dagen kunde inte börjat bättre.

Jag försov mig, hade glömt att stänga fönstret igårkväll så det var nästintill minusgrader när jag skulle upp ur sängen, min jävla piercing har blivit cp och gjorde sjukt ont, så var tvungen att byta till större stav (SMÄRTA!!!) och sedan var min jacka blöt efter tvätten igår så fick leta fram min gamla tävlingsjacka.

Men dagen var helt ok. Papegojfan bet mig på tummen, slog i huvudet i fågelbur och kanin rev sönder mitt knä. Som vanligt.



Pappa; Vad gör du?
Jag; Ligger i ett varmt bad med tända ljus. Firar 'Alla hjärtans dag'.
Pappa; Men 'Alla hjärtans dag' är ju inte försen i morgon?
Jag: Det är fredagen den 13, lika illa.
Pappa; Jo, det är sant..



Nu ska jag nog lägga mig och kolla på tv. Yey, vilken fredagkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0