Grattis Jimmy!

I morse vaknade jag flera gånger mellan 3 och 5.
Sedan vaknade vi strax innan 6 av att en tåg-gubbe kom in och berättade att en räls hade pajat eller nått så att vi var fyra timmar försenade.

Nu är vi iallafall framme i Vännäs om ca 40 minuter. Skönt ska det bli!

Btw, förut stannade vi i Mellansel och jag bestämde mig för att röka. Grejen var den att det var så jävla kallt att jag inte fick in någon luft utan att börja hosta. Och då hade jag inte ens tänt ciggen.


GRATTIS ÄLSKADE JIMMY PÅ 17-ÅRSDAGEN!!! <3



Kommentarer
Sara Andersson

tur att vi hade varandra på tåget ;)

2009-02-17 @ 11:54:33
URL: http://saratalarut.blogg.se/
Frida

Ja, verkligen! ;D

2009-02-17 @ 12:12:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0