På väg!

Hallå hallå.
Nu sitter jag på tåget på väg till Umeå.
Jag trodde att jag skulle banga men det gjorde jag inte!
ÄlsklingsFelizhia mötte mig på centralen, tog en latte och sedan hjälpte hon mig på tåget med alla väskor. Jag älskar henne, så otroligt mycket! Även Jimmy som hjälpte mig att bära ner all packning till stationen i Trollhättan.

Nu sitter jag i min kupé med en tjej på 22 år och en äldre kvinna. Trevligt folk, det är skönt. Senare kommer även två kottar till att gå på. I Skövde och Västerås. Yey. Internet här är jävligt kass och jag kommer inte in på msn. Illa.

Nu är det bara 13 timmar kvar tills jag är framme. Detta går ju riktigt fort!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0