Skräckfilmsdrama

Det här är vad jag kallar trötthet.

Jag hade planerat en lugn kväll, men sedan kom Christin naturligtvis hit och förstörde det.
Vi drog till Tommy och Johannes och kollade på film. Jag har sett en del skräckfilmer, men aldrig som den här. Jag blev så jävla rädd att jag skrek och grät, för att sedan skratta åt hur jävla töntig jag är. Ändå kunde jag inte sluta kolla. Det är den värsta film jag någon gång sett! Fast jag lärde mig lite thailändska på det. Sedan satte vi på en annan, men då somnade jag och missade allt det bästa.
Tommy fick köra oss hem, vi vågade inte gå i mörkret.

Jag har till och med städat rummet mitt i natten, och nu är jag hungrig. Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska äta eller sova..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0