Sovdags

Nu är jag trött på riktigt. Och så har jag ont i axeln som vanligt. Alltid denna jävla axel. Ge mig massage någon!

Jag spelade trummor hos Sofia, det var svårt som fan men efter någon timma kom jag in i det och klarade en hel låt utan att åka ut! Mer träning nästa vecka =)

Jag älskar Karolina! Hon hade fixat precis allting inför tävligen i morgon, som jag hade sån jävla panik över! Hon är underbar, helt jävla underbar! Det ska hon veta.

Idag har för övrigt varit en ganska bra dag. Jag har varit trött, men på väldigt bra humör. Skämde dock ut mig lite när jag sprang/hoppade in i butiken och skrek; "kom igen nu, nu är vi lite aktiva de sista 10 minuterna", så stod det en kund där. Jobbigt läge.

Nu ska jag nog lägga mig så jag pallar att gå upp i morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0