Tobbe 20 år!

Fredagskvällen var den bästa på länge. Jag somnade strax innan sju och sov i hela femton timmar, skönt! Sedan vaknade jag av att pappa damsugde, hatar det ljudet!

Lite kalas för pappa som fyllde år, sedan var det fest hos Tobbe som fyllde 20 i fredags.
Jag skulle ju vart nykter, men det gick ju åt helvete precis som alltid. Nångång på kvällen ringde jag Tommy som följde mig till Shell och sedan hem, han är allt snäll :) Hade tappat mina nycklar så satt säkert en timma utanför dörren innan pappa vaknade. Kom i säng vid halv fem.

Jag hade ställt klockan på halv sju fast att inte mamma skulle komma försen klockan nio. Nödvändigt. Var så jävla bakis och mådde så sjukt dåligt att mamma fick stanna två gånger på vägen till Ikea för att jag trodde jag skulle dö, och sedan tog det mig även en halvtimma innan jag kunde gå in.

Fick i mig frukost vid tre samt kladdkaka vid fem, så nu mår jag lite bättre.
Dock ska jag lova mig själv att en gång för alltid ta det lite mer lugnt. Det funkar inte så som det håller på nu..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0