Träningsvärk

God morgon.
Livet är inte underbart när man vaknar 1 ½ timma innan klockan ska ringa. Det är inte bra bara.

04.35 ringde Robin mig och var så jävla full. Jag vet någon som inte kommer må så bra idag, hehe.
En annan ska ju vara på topp hela dagen, för ikväll så blir det ju utgång i Umeå!
Det här ska bli kul faktiskt!

Nä, nu ska jag försöka ta mig upp ur soffan, jag har ju förjävla ont i kroppen sen igår. Låren efter hur man sitter, armarna efter att jag höll mig fast krampaktigt, ryggen, och rumpan. Det är var jag känner nu när jag ligger stilla och inte har tagit mig upp än. Hoppas det inte blir värre!

Frukost och sedan ska jag till Per och hämta Diva så det blir lite promenad :)
Såhär kallt har dom tänkt sig att det ska bli idag!

Lite varmare än igår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0