Tävlingsdag

Anette har länge haft ansvar för utmaningen; "Frida med vädurar". Det har tills i dag gått helt åt helvete.
Alla gånger jag någon gång hoppat med någon vädur/vädurskorsning har det bara gått väldigt väldigt dåligt. Till och med värre än så, det har varit en katastrof. Inte ens Trias lyckades jag med. Det går inte att misslyckas med honom.
Men från och med idag går vi mot ljusare tider. Idag kom jag igenom en bana med Speja, på 4 fel. Så jävla bra!
Lite stolt är jag! Nu ska jag bara lära mig dom där odjuren också..

Förövrigt har dagen varit fruktansvärt kall. 
Vi diskuterade idag varför vi utsätter oss för detta. Jag har inte ens någon kanin men ändå är jag en bland dom första som kommer på morgonen, och en bland dom sista som åker. Och jag fryser ihjäl lika mycket varje gång.
Nu längtar jag väldigt mycket tills sommaren.

Nu blir det iallafall Hemköp. Jag ska köpa lite godis faktiskt, som ett litet firande för den stora dagen. Och cigg.


GRATTIS TILL JOHN SOM FYLLER 21 ÅR IDAG!

John och Christin


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0