Snart, snart hemma

Nu är jag lite piggare, dock är det lika jävla kallt som det var innan. Jag fattar inte vad dom tänker med, jag kommer bli förkyld.

Drar gårdagen lite fort;



Först blev det fika eftersom det var semledag! Det missar vi inte såklart!


Sara & Per på fiket :)


Per & jag på bowlingen.


Den store = Per, Den lille = Siken, O Frida är jag då.
Jag fattar inte hur man kan vara så otroligt dålig på bowling. Om jag inte minns helt fel fick jag iallafall en strike.


Här är alla samlade, alla ser ut att vara så himla koncentrerade på kameran.


HAHA! Jag bara älskar Eriks parkering!


Efter bowlingen blev det mat, och sedan ett väldans farande omkring för att fixa massa. Sedan var det dags för avsked. Per, Stuttan, Erik och Diva på kortet. Det är sjukt hur mycket jag inte vill åka hem.



Men nu sitter jag iallafall här. Två timmar från Göteborg och tre timmar hemifrån. Nu har jag alltså åkt tåg i tolv timmar. Det är ju så härligt att det finns så otroligt mycket att göra också. Åh, vad irriterad jag blir nu. Jävla Trollhättan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0