105 år och oskuld

105 år och oskuld. Jag undrar hur många som slår det?

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article3505552.ab



Själv är jag döende. Gick upp ur sängen först vid halv sju. Jag har ingen matlust alls men jag skulle kunna tänka mig en semla - är bara alldeles för sjuk för att orka gå och köpa en. Jag är helt slut verkligen. Håller på att städa lite, pappa säger alltid att det ser ut som en knarkarkvart här och just nu har han väldigt rätt. Inte för att det brukar vara särskilt städat här, men så här förjävligt har det nog aldrig sett ut förut.

Och idag fyller Marcus 19 år! Grattis till honom :D

Mamma fyller år i morgon också, då blir det kalas igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0