Fredag!

Nu ska jag gå till Hemköp och köpa snus åt pappa. Stackarn ligger i soffan med 39,5 graders feber, influensa och lunginflammation, när jag kom hem och gick in för att kolla om han levde var han helt förstörd över att han inte kunde ta medicinerna för att han inte fick upp barnspärren på två flaskor!

I morgon är det uppstigning klockan 05,00. Jag fattar verkligen inte varför jag åker med. 3 timmar enkel resa för att dömma en klass i Småland? Jävla Anette som lurar in mig på sånt här! Men det ska bli kul iallafall!


Jobb idag, 9 ½ timma utan lunchrast, det är då det kallas arbete. I morse vad jag död och var helt väck efter dom två stackars timmarna till sömn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0