Ge mig sömn!

Efter 1 ½ timmas sömn natten till torsdag och att Christins hår blev grönt bestämde vi att strunta i Lipz. Christin åkte hem och jag satt och grejade lite med bokföring för att sedan sova. Knappast.

John, Mats och Basse hade planerat att dra till Lipz, Christin skulle köra och dom skulle förfesta lite här. Okej, en sväng bara tänkte jg. Det slutade med att jag blev pepp på Lipz och vi drog dit, Det var sjukt lång kö och vakten sa att vi ändå inte skulle komma in, så vi drog till Backstage. Där började jag dricka lite och det slutade med att jag var fullare än på lääänge.
När det stängde vandrade jag runt med Johan och pratade i ungefär 2 timmar innan jag gick hem och sov.

I morse ville jag bara dö. 4 timmars sömn på två nätter är kasst så innihelvete. Jag överlevde jobbet även om det kvar knappt. Nu är klockan snart halv sju, men jag ska sova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0