JÄVLA HOSTA!

Det här är inte sant. Jag gick och la mig klockan tolv för att få sova lite, men nej då. Jag har hostat, hostat, hostat, hostat och hostat i över tre timmar nu och kan helt omöjligt sova. Har dragit i mig hostmedicin med morfin i dubbel dos men det gör ingen som helst skillnad. Jag börjar bli gråtfärdig! Vet att jag ska upp tidigt i morgon, jobba hela dagen, vara ute länge på kvällen och sedan orka upp och orka med fredagen också. Jag kommer aldrig fixa det, men jag har lovat :(

Msn är ett helvete också och jag kan inte logga in. Det är ju ens vanliga tur. När man väl behöver prata med någon och ingen svarar i telefon 03.15 på natten så funkar inte ens msn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0