Körtelfeber

2 ½ timma på vårdcentralen igår. Har antgligen körtelfeber men provet ska inte göras försen det gått någon vecka till.

Igår var det kalas för mamma som fyllde år, grattis! <3
Min mormor är så underbar!
Mormor; Jag har en hushållsvåg här om du vill ha den. Den är sedan Elma, den är som ny!"
Elma är min gammelmormor. Hon dog när hon var 88 år gammal, för 10 år sen. Den vågen kan knappast vara ny!


Satt och läste lite på aftonbladet.se och hittade den här;
http://www.aftonbladet.se/wendela/article4122636.ab

Vem har inte skämt ut sig via mail eller sms någongång? Råkat skicka ett meddelande till helt fel person till exempel.

"Den bittra erfarenheten gjorde Elizabeth Frisinger, 18, på klassens skolresa till Syracuse i New York. Första natten mötte hon en trevlig kille, förlorade sin oskuld med honom på stranden och sms:ade en glädjerapport hem till bästa kompisen. Problemet var bara att hon i ivern råkade sms:a fel - och sexrapporten hamnade hos pappa. Svaret blev: "Klassresan är över - använd mitt kreditkort för att åka hem"."
Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0