Hallelujah!

Det är väldigt sällan jag tycker att en cover är bättre än orginalet.
Jag har alltid gillat Leonard Cohen - Hallelujah, helt underbar låt ju! Många har gjort covers på den låten, men sedan jag hörde den av Amanda Jenssen.. Ja, det slår allt!

Jämför själv!



Amanda Jenssen




Leonard Cohen


Var på Överby en sväng med Christin förut, och nu är jag helt slut, usch. Körtelfebern tar död på mig! Men man somnar gott på kvällen iallafall. Ingenting ont som inte för något gott med sig.
Hittade iallafall ett par linnen, en cardigan med matchande halsband. Varken tröjan eller halsbandet var något speciellt var för sig, men tillsammans, oh yes! Köpte även någon kräm som ska hjälpa min hud att inte bli så torr såhär i kylan. Jag är nöjd! Fast mitt konto börjar allt bli bra tomt nu.

Nu ska jag koppla in min dator så jag kan köpa biljetterna till Umeå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0