'06 bloggs

Jag är så jävla sjuk. Och jag tycker så jävla synd om mig själv. Förkyld, snuva, jätteont i halsen, allmänt dålig, urinvägsinfektion och ont i magen. Så bra start på det nya året!
När jag sitter och tycker som mest synd om mig själv ringer Ida och frågar om jag kan jobba för henne, för att hon var sjuk och ville gå hem. Och jag gick och jobbade. Ibland är jag väldigt dum. Fast väldigt snäll.

Folk vill att jag ska med lite här och var, men jag orkar inte. Jag är sjuk. Jag känner att jag beter mig som en sjuk man.



Fast någonting som gör mig jävligt glad är att gå igenom Felizhias gamla bloggar från sommaren 2006;


Jag står och byter om i Fridas hall, helt plötsligt går hon förbi med värsta duvstilen och nynnar "I guds lilla barnaskara"
---
Jag och Frida har kommit på nya ställningar, t.ex "Skadeskjuten skalbagge på rygg". Dem lär ju göra succé...
---
Sedan käkade vi, men inte alls mkt, åt aslite men blev ända asmätta. Konstigt.
---

Nu duschar Frida, & jag röker. Snart kommer Prince Charming och vi ska nog spela monopol & jag ska skämmas lite.

---
Och imorgon ska vi sova under stjärnorna? i Järpås. Haha.

---
Fredag:

Uppe med tuppen, jag väckte Frida typ halv sju för jag var ju aspigg. Är alltid det efter att jag druckit. Så vi gick & duschade typ kvart i sju på morgonen. Frida sov liksom i en stol utanför tältet ;p.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0