SAMMANFATTNING 2008

SAMMANFATTNING ÅR 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jag flög för första gången! Och så var jag utomlands också.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Sluta röka. Det gick tydligen åt helvete.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Carro fick ju sin andra unge, grattis :D

4. Dog någon som stod dig nära?
Emil <3

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Småsaker mest. Massa också. Fast värme vill jag ha!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
3-6 juli såklart. Vem glömmer Alingsås egentligen?

8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag var rökfri i 5 veckor och 4 dagar. Och att jag vågade flyga!

9. Största misstaget?
Oj. Många, väldigt många..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Halsfluss fick jag! Sedan har jag varit förkyld, ramlat, slått i huvudet, klämt fingrarna, bränt mig osv. Min vanliga tur ju.

11. Bästa köpet?
Jag kan inte komma på att jag köpt något specieltl direkt faktiskt..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Cigg antagligen :/

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja! Mamma köpte en lägenhet och flyttade, det gjorde henne glad! Och att se henne så glad gör mig glad!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Danne W -  Resan tillbax. Den påminner dock mest om 2004, men eftersom den dök upp efter flera år får den vara med här.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog faktiskt gladare. Detta året har varit lättare på något vis. Fast bra mycket mer ansträngande.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag hade haft mer tid att träffa kompisarna. Jag tar på mig alldeles för mycket saker att göra.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Mindre misstag, skolk och rökat mindre.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos mormor och morfar med närmaste släkten och sedan hos mamma på kvällen :)

19. Blev du kär under 2008?
Ja

20. Hur många one night stands?
Ingen tror jag faktiskt

21. Favoritprogram på TV?
Greys Anatomy, alltid!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag tror inte detta, fast jag har valt att inte ha någon kontakt med vissa personer som visat sig vara för falska för min smak.

23. Bästa boken du läste i år?
Att älska som en porrstjärna, av Jenna Jameson gillade jag massa!

24. Största musikaliska upptäckten?
Inte något speciellt tror jag

25. Något du önskade dig och fick?
Det mesta, minnet är bra men kort

26. Något du önskade dig men inte fick?
Värme, laptop och körkort

27. Årets bästa film?
MADAGASCAR 2! Ingen tvekan!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Kvällen innan var jag, mamma & Felizhia ute och åt mat, sedan gick vi till krogen och drack. När vi blev trötta hade morsan bokat hotell som vi sov massa på! Själva födelsedagen delade jag med Trollhättans crousing. Vi drack öl och käkade tårta på gräsmattan och sedan var kvällen perfekt.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, ganska mycket antagligen. Jag skulle haft mina kaniner hos mig!

30. Vad fick dig att må bra?
Många människor, Fidos och massa mer

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag vet inte, jag var nog inte speciellt sugen på en kändis detta året :P

32. Vem saknade du?
Anders och Mikael. Emil såklart. Och kaninerna.

33. De bästa nya människorna du träffade?
Robin & Johan! Och Linda och Krille! Så träffade jag väl Daniel detta året också? Jag vet inte säkert, men det är människor som har betytt väldigt mycket för mig iallafall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0