Veckan som gått

Nu har jag inte skrivit blogg på en vecka, men jag har verkligen inte orkat någonting.

Måndagen var det lite fest hemma hos Daniel, hur trevligt som helst! Mindre trevligt är dock vissa människor som är så jävla falska att dom borde låsas in. Hade iallafall jättekul tills tre grannar från tre olika våningar stod utanför dörren och var skitförbannade. Då gick vi hem.

Tisdagen och onsdagen var lugn, jag antar att jag inte gjorde någonting speciellt mer än att sova. Inte mig emot ;) Christin kom hit förressten! Och vi var hos Johan och spelade poker, jag kom etta och vann 80 spänn. Någon är ju grym! Sedan drack vi öl och sådär, när det väl var dags att dra hem tog vi taxi till Hjortmossen för att promenera hem. När vi kommit hem, gjort mackor och förbereder oss för att sova inser jag att min mobil är borta. Ringer Taxi Trollhättan men dom hittar ingen mobil, så jag och Christin, något för fulla för att cykla/skjutsa på pappas cykel som jag knappt klarar av att cykla på själv och nykter. Det visar sig att där jag smidigt tagit mig över ett 180 cm högt staket ligger min mobil. Självklart.

Torsdag var det jobb, mys =) Och igår var jag så jävla dålig och vaknade av att jag inte fick tillräckligt med luft. Hur jag än gjorde kändes det inte som att jag fick in tillräckligt med syre, hemskt! Kalas hos mormor en väng på kvällen, också mys. Maria fick 60 (!!!!!) trisslotter och vann 425 spänn, haha!

Tävling, årsmöte och styrelsemöte idag. Jag har varit helt död, mått som en kråka. Jag lämnade över min älskade plats som sekreterare som jag kommer sakna väldigt, väldigt mycket! Istället fick jag ta över kassör-posten. Det kommer förhoppningsvis bli minst lika kul! Även om jag kommer sakna mitt ganska mycket.. Ny styrelse har vi fått också, bara jag och Lina som sitter kvar från förra året. Det ska bli kul det också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0