Duktig idag

På min enda semestervecka har jag jobbat tre dagar i rad, lite jobbigt men det är pengar!

Förutom att ha jobbat hela dagen har jag varit ute på Överby med Ida, förnyat mitt abonnemang, hämtat ut körkortet som kom igår, städat och rensat här hemma en hel del, tänkt ut en inköpslista för i morgon (det blir massa som ska fixas, äntligen!). Känner mig himla duktig.

I natt blir det att tvätta alla sängkläder samt kuddar, täcke och överkastet. Även kläderna, badrumsmattan samt gardinerna i mitt rum om jag orkar med det.
Och i morgon bitti ska jag upp klockan sex för att köra pappa till jobbet så jag kan få ha bilen och åka runt och handla allting som ska inhandlas, och sedan blir det att fixa och fixa! Färga håret måste jag göra också. Jobbigt.

Inte ätit mer än en falafelrulle och två bananer idag. Nu behöver jag mat igen känner jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0