Fallens dagar - 3

Jag är relativt nyvaken, mår ganska dåligt.

Igår var bra!
Jag och Felizhia kunde inte bestäma vart vi skulle ta vägen, men till slut slutade med att vi drog ner til stan, hem till en kompis till Ida. Där befinner sig en massa folk jag inte känner samt Ida och Jennie från jobbet. Fulla! Jag önskar att Jennie blir alkoholist, för det var länge sedan jag skrattade så mycket.

Det blev dags att dra till Swania där det var någon junkyard-grej, det visade sig att det inte var riktigt min typ av grej, men vi gjorde det bästa av saken och jag hade sjukt kul!!
Tuffaste på hela kvällen; stog ute och rökte när någon mysko brud kommer fram och pratar med mig, "ääär det inte Fridaaa?". Det var sjukt kul verkligen, inte sett människan sedan strax innan jag fyllde elva. ELVA år. Det är åtta år sedan jag träffade henne senast!
Då var jag liten, kort och hade långt blondt lockigt hår. Jag blir lite förvånad av att hon kände igen mig, men kul var det iallafall!

Kvällen avslutades hemma hos Niko med Johannes, Johan och Felizhia, mys var det!
Var hemma igen vid sex i morse, kom i säng runt sju. Bra grejer.
Mindre bra grejer var att vakna i morse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0