Mobilförlust

Min nya mobil (10 dagar gammal) lämnade idag jordelivet.
Någon snodde den på jobbet. Jag vet att jag hade den halv fem, Niko ringde halv sex och då var den tydligen på. Halv sju skulle jag hem från jobbet men då fanns ingen mobil.
Jag är så jävla arg!
Har iallafall ringt och polisanmält, spärrat kort och mobil och i morgon ska jag ta reda på om det finns någon försäkring. Vet att jag inte har någon, men ska försöka ändå. Jag hoppas verkligen!

Tråkigt nog är alla bilder, alla sms och alla nummer borta, så snälla, skicka telefonnummer dit ni lättast når mig! För tillfället, och fram tills mitt nya kort kommer så kommer ni att kunna nå mig på 0763-383140.


Nu ska jag åka hem till mamma och lämna bilen. Är så jävla pepp på utgång men det ser mörkt ut för mig :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0