Regn

Jag hatar regn! Och jag hatar att vara trött.

Inatt har jag i stort sett inte sovit någonting, fram och tillbaka lite men inget sammanhängande. Inte nog med det så öser det ner verkligen, jag kan hälla ut vatten ur mina skor. Mitt hår är lockigt och jag ser ut som ett får. Som om inte detta varit nog har jag haft något i skon som stört mig hela dagen, när det började göra ont efter ett par timmar insåg jag att en glasbit, stor som ett knappnålshuvud hade borrat sig in i min häl. Det var cirka tjugo minuters operation innan jag fick ut den.
MEN!
Ingenting stoppar mig idag!
Jag är hur glad som helst, jag är pepp på utgång ikväll (det är jag dock ensam om..), min häl är hel, skorna torkar och håret kan jag platta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0