Ida är bäst

HAHAHAHA! Jag älskar den här dagen!

Det började med att jag hämtade min nya mobil igår och lyckades fixa så att alarmljudet och ringsignalen är samma = jag var jävligt arg när någon ringde mig 7000 gånger i morse.
När det visade sig att jag hade försovit mig och att det var alarmet som hade ringt och inte någon som ville mig något viktigt ser jag att jag har fem missade samtal från Ida. Hon har låst sig ute och har inga nycklar till varesig sig själv eller jobbet. Då var det humor!

Sen ringde Felizhia och berättade att någon hade fått sin förlovningsring slängd på sig. Skadeglädje!


Kommentarer
F00

Hehehehehehehehehheheheh ;)

2009-07-21 @ 23:53:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0