Björn Rosenström

Nu har jag precis vaknat, sitter på balkongen med en cigg, juice och datorn. Gräsklipparen här utanför skulle jag gärna byta ut mot lite sol, men det funkar ändå. Det här är gött.

Rosenström i lördags ju, det var bra. Det bästa utav allt var dock förfesten hemma hos Niklas. Jag trodde aldrig att det skulle kunna bli så kul med massa folk jag aldrig ens träffat förut, men det var jävligt bra. Kortspel, kubb, bugg, fint väder och massa kul folk, det kunde inte bli bättre!
Att ta oss till själva Almesåsen var dock inte så kul, det tog två timmar och sista biten bestämmde vi oss för att gena över en åker - inte bästa idén. När vi kom fram var hela benen och händerna helt sönderbrända av brännässlor och skorna var totalt genomblöta av vatten och lera.

Rosenström var bra, det var jävligt mycket folk som knödde och gav mig halvt panik, men det löste sig och blev bra ändå. Min jävla chafför svarade inte i telefonen så natten tillbringades hos Mattias.
Film och aktivitet noll på söndagen, jag var bakis. Smällar man får ta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0