Bussresa

I Lidköping igen.
Jobbdagen avslutades på bryggan med Johan, Robin och lite mer folk jag inte riktigt känner, men mys var det allt.
När jag precis hade satt mig på bussen förut kom det in två killar, varav ena killen sätter sig på sätet brevid mig.

Kille 1:
Hej hej!
Jag: Hej hej.
Kille 2: Vi sätter oss längst bak!
Kille 1: Nej, jag vill sitta här.
Kille 2: Du kan inte sitta och ragga på bussen fattar du väl?
Kille 1: Jo
Kille 2: Du har ingen chans på henne ändå
Kille 1: Jo
Kille 2: Nej, det har du inte
Kille 1 (tyst): Okej..
Båda killarna går och sätter sig längst bak i bussen.

Och sedan kan jag tillägga att båda killarna var kanske 13 år. Gulligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0