Det kan inte alltid vara lika enkelt

Igår var underbar!
Jag startade ju dagen med att vakna upp på köksgolvet med en filt, tog en snabbdusch och sedan tillbringade jag och Felizhia en massa timmar ute på gräsmattan med massa grönsaker med dipp och så jordgubbar såklart. Allting kändes så sjukt enkelt bara, jag älskar det.

Mattias kom, det blev dusch och sedan en promenad för att möta Rickard, vi spelade minigolf ute på Spikön, satt vid muren vid kanalen och käkade pizza och sedan blev det film hemma i soffan.
Det var precis vad jag behövde, en helt jävla underbar dag bara.


Idag var inte lika underbar!
Först blev jag riven av en kanin som drog upp ett sår rakt över handleden. det ser ut som jag försökt avsluta något, sedan kom det in en liten söt hund som ville få klorna klippta - hundjäveln bet mig rätt i armen och i handen (nu är jag blå, svullen och stel).
När jag satt med Thonie, Robin, Loka och Johan vid kanalen och käkade lunch tappade jag såklart i skon i vattnet och sedan hällde Johan en massa vatten över mig precis innan jag skulle tillbaka till jobbet.

Sedan blev allt bra igen och jag åkte ut med Christian och Niko till Sjölanda och badade! Hur skönt som helst, tråkigt bara att människorna jag umgås med är världens jävla badkrukor och knappt kände på vattnet. Det är väl tur att jag tycker väldigt mycket om dom iallafall.
Träffade även Tomingas och Tommie och deras två kompisar en sväng, hur kul som helst! Det var verkligen inte igår jag träffade dom senast.

Jag har precis kommit ur en varm dusch och funderar på vad som händer nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0