Långfredag i morgon?

Åh, jag är uttråkad.
Jag vet att jag måste städa, och jag har planerat att natt-tvätta, mina högtalare funkar inte (varför!?) och jag är sjukt trött. Egentligen borde jag inte vara trött, jag har sovit massa och inte aktiverat mig alls mycket under dagen, varför är jag trött?

I morgon kommer vara en lång dag, så egentligen borde jag sova, men nej då. Jag sitter här vid datorn som jag gjort i tre timmar nu när jag har både saker att göra och att jag är trött.
Upp tidigt och åka till Vänersborg för att lämna min kamera till Linda, sedan ska jag hinna med systemet, göra mig i ordning, packa allt inför lördagen, hinna med studenter här och var för att sedan jobba halv fyra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0