Midsommar

Jag mellanlandar i Trollhättan en sväng för att snart styra iväg mot Lysekil.

Helt underbar kväll igår hos Mattias med honom, Angelica, Simon, Sabel, Natalie, Marco och även Christin och John dök upp en sväng framåt kvällen. Mat i förjävla stora mängder vart det, Natalies tårta som var helt fantastisk, lite spel och hur mys som helst.
En kväll jag trivdes väldigt bra med.

Att klockan ringde vid nio i morse var mindre kul. Vi städade upp lite, käkade färskpotatis med sås till frukost och jag var noll bakfull eftersom jag inte drack mer än en shot igår, skönt var det.

Nu blir det en snabbdusch för om en halvtimma är Linda här och om en timma drar vi till Lysekil. Det är molnigt, kallt, regnar lite då och då och så blåser det också. Det blir varma kläder ikväll! Tråkigt nog glömde jag mitt paraply hos mamma.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0