Smögen

Nyvaken och galet trött. Det blev tidigt igår och sedan sent. Att vara pigg idag är ganska omöjligt.


Igår morse ringde klockan 07.30, jag hade inte kunnat sova kvällen innan, blir som ett litet barn på julafton. Vi skulle ju till havet!
Vid åtta stack vi hemifrån Mattias och hämtade upp Christin och John, käkade en stadig frukost på Donken och sedan bar det av mot Smögen. Helt underbar dag, soligt var det och det fläktade sådär skönt. Varm i vattnet var det, alla utom jag brände sig av solen - alla utom jag hade smörjt in sig med solskyddsfaktor. Lite kul var det. Christin fick även en brännmanet på rumpan, det var också lite humor. Och Mattias fick solsting på vägen hem.

Annars var det underbart, precis vad jag behövde faktiskt.



Christin och jag vid mellanlandning på Torp tidigt på morgonen.


Mattias och Christin.


John var jättesommrig med badbyxor, solstol, en öl och Expressen.


Jag älskar havet!
Men jag älskar inte tång, äckligt sjögräs och brännmaneter.


Nu är det dags att ta tag i den här dagen också. Om en timma ska jag till körskolan och tillbringa hela jävla dagen i en bil. Inte lycka - speciellt inte när vädret är helt underbart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0