Tomas Ledin

Klockan är halv tre, jag lyssnar på Tomas Ledin - Vi är på gång.
Hela sovrummet är städat nu, det är bara att bära ut all disk osv som inte ska vara här inne, damma, dammsuga och skura golven kvar. Eventuellt tvätta fönstrena också, men så fort det regnar nästa gång kommer dom bli smutsiga igen. Det återstår att se vad som händer på den fronten.

Jag är i valet och kvalet om jag ska sova i natt eller inte. Egentligen skulle det vara smartast om jag fixade färdigt allting nu, tvättar, packar, städar klart när grannarna redan har vaknat, åka till Linda med kameran och sedan sova någon timma där istället.



Just det! Jag glömde en grej! Fick fribiljetter till Björn Rosenström på lördag, hemskickade på posten! Lite lyx i det hela.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0