Allmänt-test 1 & 2

I brist på annat snodde jag denna från Ida.

Allmänt test 1

Hur bor du: Lägenhet på Tingvalla
Brukar du komma i tid: Jag gör så gott jag kan
Hur lång är du: 170 cm
Kan du laga mat: Inte direkt
Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar timmar på Fidos
Vad har du på dig just nu: T-shirt och trosor
Har du någon fobi: Kryp! Och magsjuka..
Hade du en bra kväll igår: Hur mysig som helst med Mattias
Vilket är ditt senaste inköp: Busskort, cigg och diam på Pressbyrån
Din favoritdryck på morgonen: Vatten eller apelsinsaft
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lönen
Har du sovit i din egen säng inatt: Näe
Vad hade du sönder senast: Jag vet inte riktigt
Vem snackade du med senast: Mattias
Varm favoritdricka: Oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider & tequila
När gjorde du senast något riktigt dumt: Det man inte minns har inte hänt
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Tjata!
Någon jag stör mig på: Haha, japp
Intressen: Djur
Senaste person du kramade: Mattias
Senaste person du ringde: Niko
Senaste person som ringde dig: Mattias
Vad drack du senast: Syrénsaft?
Vill du ha barn: Någon gång
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja lite, systemet!
Har rakat dina ben någon gång: Haha, ja
Är du sugen på något nu: Doritos till mig!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe
Använder du hudkräm: Oftast
Attraheras du av män med skägg: Aldrig tänkt på
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Aldrig
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Det kan alltid bli bättre, men jag är nöjd
Vilken låt lyssnade du senast på: Broder Daniel - Luke Skywalker
Har någon annan sovit i din säng inatt: Inte inatt
Vad tycker du är äckligt: Mycket! Mögel, folk som spyr, lukten av blodpudding är förjävligt
Har du pengar på mobilen: Abonemang


Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest?  Fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Halv sex. Herregud
Var köper du dina matvaror ifrån? Hemköp eller Ica oftast.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hus, hund, bil och resa. Svensson va?
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja
När var senast någon stötte på dig? Haha, jag vet inte
Vad åt du till middag senast? Korvbröd med ketchup och mos
Kan du vissla? Ja
Tittade du på tecknat när du var liten? Såklart
Äger du några band t-shirts? Neverstore?
När flög du senast? September 2008
Pratar du några andra språk? Eh, rövarspråket?
Har du gråtit offentligt? Tror jag inte
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Några piercingar, men dom får vänta tills hösten
Vad har du med dig in på bion? Popcorn såklart
Vad har du för väder? Kallt och mörkt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Djurvård
När sov du senast på golvet? I lördags
Vilken är din favorit drink? P2 heter den va? Annars är alltid redbull vodka bra
Gillar du din boendesituation? Nej
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Typ 10, men jag går framåt även utan
Är dina dagar fullbokade och stressiga? För det mesta
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Trubbel och trubbel?
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20
Tror du på liv på andra planeter? Ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag tröstar mig med att det inte kan bli värre
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag vill! Skulle nog tyvärr aldrig våga
Tycker du om att krama folk? Jag gillar kramar, men jag har krav
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Inte en aning
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jag hatar, hatar, hatar det!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Jag äter inte kött
Är du mörkrädd? Japp
Tre saker du alltid har med dig: Mobil, cigg och nycklar


Så. Nu ska jag greja lite igen. Jag har fixat mina högtalare, så nu är en sak ur världen iallafall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0