Vid liv igen!

Jag fick övertalat Robin att käka pizza, det blev systemet och sedan jobb i 2 ½ timma, hem för att packa och sedan fick jag släpa min resväska genom hela Lidköping för att sen bära upp den till fjärde våningen.
Var så jävla trött att jag inte var riktigt klar i huvudet. Gick och filosoferade och insåg att jag inte såg min resväska som en resväska utan som en resekamrat. Då var det kört.

Satt hemma och drack lite cider med mamma och Carita, spelade lite guitar hero och sedan kom Mattias och hälsade på. Jättekul att jag var såpass social och somnade efter 45 minuter. Kul.

I morse vaknade jag av att Jimmy och mamma tjötade. "Har ni någonting emot att jag fortsätter sova?" skrek jag, ja visst svarar dom då. Dom fattar inte ironin - att jag bad dom hålla käften.
Nu sitter jag med mamma, Carita och Lillemor, mammas kompisar sedan högstadiet. Jag känner att jag passar in så bra här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0