4-0 och efterfest

Igår vandrade jag ner till Olearys och såg matchen med Angelica, Tobbe, Marcus och Viktor, och en hög till jag inte har en aning om vilka det var. Trevligt iallafall, det var det. Bäst utav allt var ju att Färjestad vann med 4-0. Jävligt bra! Någonting annat som var bra var att Frölunda vann mot Luleå med 5-1. Siken tror att vi ses i final, men jag är tveksam på att dom klarar det.

Efter matchen var det läge att fira, så vi stack hem till Brynäs-Tobbe och efterfestade, riktigt kul var det där. När klockan närmade sig tre kom Niko och hämtade mig, vi stack till Shell, eller 7Eleven som det heter numera och käkade någonting jag inte är riktigt säker på vad det är, men gott var det inte.
När vi hade fått i oss mat åkte vi till Edet för att leta upp hans katt, helt förvånad blev jag inte när vi inte hittade den. Det var mitt i natten och kolmörkt. Hem till Niko och var lite sociala, men jag somnade nångång efter 5, var inte riktigt pigg.

I morse vaknar jag att Niko ska få upp mig ur soffan, det var jag inte riktigt sugen på. Han sitter på mig och hoppar och skriker "gå upp nu då, res på dig!". Nu är jag hemma, jag kände att det skulle vara läge för en dusch innan jag drar till skolan. Jag fattar inte hur jag har lyckats få så röda ögon..

Och nu höll jag ju på att missa! Jag såg ju 035 igår också!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0