Battle mot Niko

Idag har jag städat en hel del. Inte riktigt värt att kalla storstädning, men städat blev det iallafall!

Jag och Linda lagade mat. Makaroner med egengjord sås. Hur gott som helst! Synd bara att vi hade käkat frukost precis innan så att vi inte var hungriga.. Nu skröt jag dock ser jag, det var Linda som lagade all mat, jag sprang mest mellan balkongen och städningen. Men det är bra det också.

Niko hämtade mig, vi gick en sväng i stan, käkade lite glass på Max och sedan drog vi till honom och spelade guitarhero. Jag är så jävla kass på att bara spela, men jag har hittat det här med battle och det är jag grym på. Jag vinner till och med över Niko som spelar på expert, hehe.



Jag var med om något hemskt idag. Först säger Linda till mig att jag ser ut som en emo med min lugg, och när jag träffar Niko säger han att jag ser lite ut som en emo. En stund efter står jag vid bankomaten och ska ta ut pengar, med två fulla killar bakom mig i kön. När jag vänder mig om säger ena killen till den andra; "oj, en emo!".

Så nu ska jag klippa håret och färga det i någon oemoisk färg. Hur ska jag göra? Jag pallar inte gå runt och se ut som en emo. Inte när jag inte är det...


Nu befinner sig Sofia brevid mig här i soffan och har ingenting att göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0