Bra dag!

Idag har jag satsat på städning, som vanligt. Jag har börjat gilla att städa - det trodde jag aldrig! Har plockat i ordning i vardagsrummet, hallen, köket, sovrummet och badrummet, alltså hela lägenheten. Sedan har jag diskat och satsat på storstädning i vardagsrummet, så jag har dammat överallt, verkligen överallt och plockat undan massa jävla prydnadssaker som jag avskyr, nu kallar jag det hemtrevligt.

Har även varit och storhandlat. Mat och såntdär för nästan 900 spänn. Nu har jag så jag klarar mig hur länge som helst! Att hela kylen, hela frysen och hela skafferiet är fyllt SAMTIDIGT, har ärligt talat inte hänt någon gång sedan jag flyttade hit för två och ett halvt år sen. Så jävla skönt! :)

Vann även en massa pengar på poker i morse, hur bra som helst!


Nu ska jag städa lite till, sedan kanske laga till lite mat, kom precis på nu att jag inte har ätit något sedan pizzan i går i Uddevalla ju!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0