Fredagen den 13

Jobb hela dagen, stressigt slut. Ida hade bråttom och det stressade mig med. Och precis när vi stängde kommer en kund in och ska ha fiskar. Då är man inte så jävla lycklig längre.

Hem, tog en dusch, hämtade Loka, mötte Jocke och sedan gick vi en lååång långpromenad runt spikön, upp mot knorren, mot björndalen och sedan genom hela strömslund och tillbaka till stan. Hela svängen tog närmare två timmar.
Lämnade tillbaka Loka till sina rätta ägare och sedan hem till Jocke.

Stannade där till närmare tre, då gick jag hem, där Linda väntade med färdiga rostmackor! Yey!

Nu är jag trött, så himla trött men sova blir det inget av än, Linda vill att jag följer henne till jobbet, typ halv sex. Hon är galen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0