GG!

Lördagskvällen var lugn tillsammans med Sofia, Falken och Seb. Lite pingis och sådär, lugnt men trevligt.

Igår kväll fick jag och Linda för oss att hitta på något. GG. Suad kom och hämtade oss, det blev lite farande här och var för att fixa grejer men till slut kom vi iväg till Uddevalla. Det var en förjävla bra kväll, läskigt mycket folk och billig sprit. Det är vad vi behöver! När det stängde insåg vi att vi inte hade någonstans att ta vägen, men till slut erbjöd sig Sandgren att vi kunde sova där så så blev det. Jag har inte sovit så gott på länge tror jag.

Helt sjukt kul kväll var det iallafall, även om alla folken gav mig smått panik ibland. Idag var det uppstigning, träffa lite folk, käka lite pizza, gå runt lite i stan för att sedan åka hem med halv fem bussen. Mysigt :)


Nu ska jag röka och sedan hoppa in i duschen så jag är redo för match sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0