Godnatt =)

Klockan är inte ens halv nio men jag har redan bäddat ner mig i sängen för att sova så snart som möjligt, det ska bli riktigt skönt faktiskt! Och ladda upp för morgondagen. Det skulle vara härligt att göra sig i ordning i lugn och ro på morgonen, och för en gångs skull käka frukost. Jag minns inte när jag gjorde det senast. Det brukar ju inte bli mer än några mackor med barbequesås på jobbet.


I morses vaknade jag och mådde lite halvkass, gick upp och hämtade vatten och skulle precis hoppa in i duschen för att piggna till när jag insåg att det var ganska mörkt ute. Kollade klockan och den var inte mer än 04.33, så jag gick och la mig igen. När det sedan var dags att gå upp på riktigt vart det ju helt omöjligt. Varför är det så?

Nu ska jag iallafall sova.. SKÖNT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0