Hönshus-mat

I morse var det möte på skolan med Berit och rektorn. Det gick väl sådär bra, vi gjorde ett "åtgärdsprogram" där det ingick problemforumlering, långsiktiga och delmål samt åtgärder för att nå målen. Så nu har jag mål också, jag hatar mål. Jag har en uppgift jag ska göra, det känns inte heller så underbart. Och så stör jag mig på att dom anser att jag har problem. Jag har inga problem.

Iallafall så träffade jag Kevin och Chrille, gick en promenad med dom och hittade 030 och 031. På väg hem hittade jag 032 också. Det var väldigt bra. Gick till jobbet och var där någon timma, var så uttråkad så jag fick underhålla mig med det.

När det var dags att laga mat hemma så brände jag min schnitzel så den blev totalt kolsvart, sedan blev makaronerna överkokta också. Jag tänkte att allt går att rädda med svartpepparsås men det som hände var att jag brände den så illa att kastrullen bara är och slänga. Och det luktade hönshus i hela lägenheten. Hönshus luktar inte så gott, och man får inte så bra matlust utav det. Tänkte att det skulle gå och få ner ändå, men nej. Fyfan. Det stinker något fruktansvärt, alla fönster är öppna och fläkten på men det försvinner inte. Jag tänker inte sova i ett hönshus-lägenhet, så om det inte försvinner väldigt snart är jag tvungen att evakuera.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0