Jag vill också ha ju!

Jag har så himla ont i mitt öga, har haft det enda sedan jag vaknade i morse. Nu börjar det komma tårar ur det också, aj aj!

Robin är kass. Jag försökte lura han att jag hade spelat nått jävla spel han tjötade om som jag inte hade någon aning om var det var för nått, så frågade han vad det handlade om. Fort som fan öppnar jag google.se, skriver in 'Battlefield' och klickar på sök. Längre hinner jag inte innan det plingar till i en msn-ruta och..

Robin säger:
utan att kolla internet frida
Ser ni. Inte en chans i världen att jag ska hinna lura folk om dom känner mig!

Jag får komma på något bättre.




Och sedan blev jag sugen på att spela guitarhero samtidigt som jag fick höra att Jimmy skulle sälja sitt.


»` Frida säger:

låt mig låna det då!!! snälla!

»` Frida säger:

du vet ju hur mycket jag älskar det!

Jimmy säger:
beror på , får jag några svar från dom som vill köpa det, så får du inte det, får jag svar från dom så säljer jag

»` Frida säger:

jag är fan din syster, är inte jag viktigare än pengar?

Deprimerande är vad det är. Jag funderar på om jag ska sova, Krille tjötar om att jag ska med till Havets Hus i morgon, det skulle faktiskt vara väldigt kul! Dock vet jag inte om jag är sugen på att gå upp klockan halv 7 på morgonen. Det återstår att se :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0