Kaos

På vägen hem från Linda förut träffade jag på Roth. Det tg en stund innan jag kände igen honom, så sällan ses vi nu för tiden! När vi promenerade hemåt träffade även Tero, Chrille och My, också folk jag inte ser alltför ofta. Alltid kul :)

Kom hem och kollade på Färjestad - Brynäs, sista perioden. Vi vann naturligtvis. Värre var det dock för Luleå som förlorade. Ännu värre var det för mig som lyckades spärra min telefon, så nu har jag ingen sån längre. Det är jättekul en lördagkväll..

Nu sitter jag med hela klubbens kassa framför mig och fattar ingenting. Det var sån kaos på förra tävlingen att jag fortfarande inte har fått ordning på någonting alls! Som tur var fick jag tag på Therese, så snart ringer hon upp mig och hjälper mig, underbart! Dock fick jag muta lite, men ibland är det värt, som nu.


Kommentarer
fredrik jakobsson hellsangelsdotter löfgren person med P

sucker!

2009-03-07 @ 20:23:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0