Lidköping

Lite tur har jag, mamma bjöd på pizza igår också, och idag käkade jag pizza till frukost. Det enda jag har käkat sedan jag kom hit är pizza och några digistivekex. Det får bli gymmet i veckan!

Igår var jag ute med Jimmy, Emil, Johan och Viktor, hur trevligt som helst :)
Värre var dock tidigare på kvällen, när jag bara drog med till Donken en sväng och vi hamnade på någon sorts a-traktorträff där Jimmy kände typ alla. Hemskt var det, haha!

Var hemma någongång vid fem i morse, och vaknade vid ett idag - ändå ställde jag klockan på nio för att inte sova så länge..

Nu är det snart dags för mig att dra hem iallafall, jag trivs rätt bra här så skulle gärna stanna ett par dagar till, men i morgon är det jobb som väntar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0