Mack-problem

Jag vill åka iväg.
Semester!

Det var inte länge sedan pappa kom hem från Thailand. Om inte alls lång tid åker mamma till Egypten, för att sedan vara hemma tre veckor och efter det dra iväg till Frankrike, och om två månader åker Jimmy till Tyskland någon vecka.
Vad gör jag då? Jag lämnar ju inte ens kommungränsen!



Jag var inte hungrig, men bestämde mig ändå för att käka några mackor eftersom jag inte käkat sedan igår förmiddag. Käkade upp mina tre mackor jag lagade i ordning, och efter det blev jag så sjukt hungrig, bara några minuter efter? Hur man man gå från icke hungrig till hungrig som en gam på tre minuter, när man ändå ätit i mellan? Nu gjorde jag iallafall ordning mer mackor så jag hoppas att dom löser mitt problem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0