Matlagning

Nu har jag tvättat, och jag är så jävla kass på att planera så att hälften av all tvätt är fortfarande blöt och jag har ingenstans att hänga den på.

Lagat mat har jag gjort också. Insåg att jag inte har någonting hemma förutom rostmackor, men ville ändå variera mig lite. På något vänster fick jag ihop något som var hyfsat ätbart och såsen jag i vanliga fall avskyr blandade jag med massa grillkrydda och lite andra grejer, och gott blev det. Jag börjar kunna det här. Jag börjar få lite fantasi.

Jag är lite sur för att inte Färjestadsmatchen går på tvn idag, så att alla mina planer för kvällen har helt plötsligt gått upp i rök. Vad händer istället?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0