Natta mig för gott

Jag har sovit fram och tillbaka hela dagen, jag har antagligen blivit rökförgiftad och håller antagligen på att försvinna. Det enda positiva med att vara rökförgiftad är att man inte röker så mycket. Jag har rökt kanske max fyra cigg idag. Borde kolla med Johan om jag kan bo hos han ibland.

Förutom rökförgiftningen är mitt problem den här sömnen. Efter att jag vaknade i morses har jag sovit fram och tillbaka hela dagen. Gick inte upp försen åtta nu ikväll, vilket resulterade i att jag inte har kunnat somna nu ikväll..

Ett sista försök ska jag göra, lyckas jag inte får jag hinka redbull och mochalatte i morgon.
Fast det klagar jag dock inte på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0