Olearys is the shit!

C h r i s t i n - Am I supposed to be happy? säger:

olles på en tisdag? Frida kollar du på hockey nu igen?

C h r i s t i n - Am I supposed to be happy? säger:

De har gått för långt nu. ingen hockey på veckorna >.<



Igår kväll var jävligt kul, jag vet inte hur det gick till, men Niko blev iallafall full som ett litet ägg, haha!
Det var Olearys tills det stängde (Färjestad vann med 3-2 efter förlängning, grymt var det!) och sedan var det Backstage en stund innan någon klok människa kom med idén att det var dags att avsluta kvällen där.

Idag är jag sådär pigg, kom i säng vid kanske halv tre och vaknar strax efter halv fem och kan inte somna om. Hur kul är det? >.<

Nu är jag iallafall vaken och nästan vid medvetande. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och se om det kan bli någon ordning på den här dagen också.


Jag har så fruktansvärt ont i händerna just nu. En kombination mellan att tvätta händerna alldeles för ofta/hålla på mycket med vatten och medel/detta schizofrena väder och att jag är kass på att smörja in händerna har resulterat i mycket torra händer. Ont som fan gör det också! Stackarn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0