Poker?

Jobb idag, en bra dag!
Jag gillar det här.

Efter jobbet bestämde sig Ida och jag att dra till Torp en sväng, men när Ida har gjort sig i ordning och går ner till garaget säger Ida; "Vi kan inte åka till Torp, min bil är inte här."
Otur för oss det där.

Nu är jag sur för att pappa vägrar köra mig till Karlstorp så jag måste åka buss. Jag är sur för att Johan tvingar mig att åka till han när jag egentligen måste plugga. Jag är sur för att det är dåligt väder, jag är sur för att jag inte har några bullar hemma och jag är sur för att jag är hungrig.

Men inte har jag någonting att säga till om i den här världen, jag ska till Johan och spela poker. Mys ska det bli!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0