Såhär en söndagskväll

Det är fortfarande kallt här. Jag är ju sugen på att gå ut men det är nog en mindre bra idé för kvällen.

Legat och kollat på skitprogram på TV 4 Komedi. Vissa är så dåliga att jag funderar på varför jag inte byter kanal, andra program äcklar mig bara men ändå pallar jag inte byta kanal. Sen kom southpark, jag älskar det.

"Den är hälften man och hälften björngris"
"Nej, den är hälften man, hälften björn och hälften gris"
"Nej, den är hälften björn och hälften mansgris"

Hahahahaha, dom är ju så underbara!
I morgon blir det telefon igen förhoppningsvis, det kan väl inte skada sådär efter två dagar tycker jag.
Jag hatar att mjölk inte hjälper mot törstighet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0