Städ- och tvättdag

Idag är det tvättid. Lika kul varje gång. Ganska bra dock, jag behöver lite mer rena kläder.

Igår var det ju tävling, hur härligt som helst. Jävligt kallt bara. Sedan var det styrelsemöte också, men det fick vi avsluta efter två timmar eftersom tolkarna bara var bokade så länge. Lika bra det, annars skulle vi suttit kvar i flera timmar, som alltid.

Idag måste jag ta tag i saker som jag egentligen inte vill men måste göras. Typ kassörgrejerna och få ordning på det, det är kul, men jag är inte alls sugen. Så måste jag städa också, helt kaos här hemma. Har ännu inte orkat packa upp väskorna sen jag var i Vännäs. Dags för detta idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0