Underbara dag!

I morse promenerade jag ner till jobbet en sväng, sedan blev det skola för att få lite uppgifter av Berit. Det blev en sväng till banken för att sätta in lite pengar och sedan en långpromenad med Loka och Linda i det fina vädret!

Träffade Jessica och Stefan och gick runt lite, käkade lite glass och bara hade det hur bra som helst. Jag fick för mig att rensa min garderob så nu är den nästan helt tom, slängde två proppfulla IKEA-kassar med kläder, men det behövdes verkligen. Gick även till färg-affären och kollade på färg och lim, så nån dag så snart som möjligt blir det att måla om här inne, och sätta upp en bård. Jag har ju en som vi inhandlade för ett och ett halvt år sen men den har fortfarande inte kommit upp..

Senare på kvällen kom Jessica och Stefan hit, och sedan mötte jag även upp Linda, Tobbe och Pettan som jag inte har träffat på hur många år som helst! Eller ja, Linda träffade jag för ett år sen men det är ändå ganska lång tid.

Och Karin ringde och bad mig jobba för henne i morgon, hennes ungar har fått magsjuka. Usch, det kan inte finnas något värre väl? Hoppas dem blir friska så snart som möjligt!


Och jag ligger helt underbart gott nerbäddad i sängen med två täcken, en filt och överkastet, så skönt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0